Když je u nás plno :)

breakfast

Volno má každý rád. O tom žádná. Ale taky máte takový zvláštní pocit, když se vracíte po delším volnu do práce? Já ano. Cítím se, jako bych nastoupila první den, jako bych všechno zapomněla.

I když jsem dopředu věděla, že se koná nějaká větší akce u nás v hotelu, nedokázala jsem si představit, co přesně mě čeká. Probíhalo to jako každý den, přišla jsem ráno do práce, převzala jsem směnu, poslechla si pár vzkazů od kolegyně a pak se přesunula ke snídaním. A tady mě něco trknulo. Aha… Dnes to bude asi velké. Jako každé ráno a každé snídaně, byl rautový stůl krásně naaranžovaný. Musím své kolegyně pochválit, jídlo umí vždy nachystat tak, že by mi bylo líto ho vůbec jíst. Jenže dnes bylo toho o hodně více viz. obrázek. Pak jsem si to uvědomila. My máme plný hotel!!! Ze začátku se to zdálo, že to bude všechno v klidu. Přišlo prvních šest lidí, tak jsem po nich jen uklidila. Postupem času se však začal budit celý hotel a všichni dostali hlad. Ani se jim nedivím, vůně opečené slaniny, čerstvých rohlíků a aróma kávy se linula po celém hotelu. Měla jsem co dělat, abych odolala. Sakra! A to jsem se dala na dietu, den jsem si teda vybrat uměla. Naštěstí jsem své chuťové buňky udržela na uzdě a to mi věřte, že to byl boj. I paní, která navštívila jen svoji kamarádku, patřící mezi naše hosty, podlehla a požádala o doobjednání snídaně. Upřímně mě potěšilo, když při platbě srdečně poděkovala a pochválila naše pohoštění. Lidé si ani neuvědomí jaké kouzlo slovíčko „děkuji“ má. V dnešní době si hodně z nás myslí, že není zapotřebí děkovat a už vůbec ne za něco, za co se platí. Ale není tomu tak.

Vrátím se však zpátky k tématu, „psychologovat“ tu nehodlám, nebojte. 😀 Snídaně proběhly úspěšně, i když byly fofry, šíleně mě to bavilo. Ta radost v očích a apetit našich hostů mě velice těší, svoji práci mám ráda, když vidím, že někdo ocení naši snahu, jsem ještě šťastnější. Nechci však, aby to tu vypadalo, že podlézám svému vedení a že očekávám nějaké odměny. 😀 Po snídaních jako každý den přišlo na řadu uklízení. Čistota patří k našim prioritám. Myslím si, že by tomu tak mělo být všude. Já osobně, když spím někde, kde to neznám, chci se tam cítit aspoň z části jako doma, a proto mi záleží na čistém prostředí. Ale není tomu tak všude, což je škoda. My si na tom ale dáme hodně záležet. Naše pokojské pracují na maximum, pokoje jsou vždy na 100% uklizené. A i jídelnu, kde se konají snídaně, uklízíme každý den. Při mém ranním nasazení jsem byla zdokumentovaná viz. obr. č. 2. Teď si říkáte, že jsem si jen zapózovala. Důvěřuj, ale prověřuj! A proto neváhejte, a pokud chcete navštívit město Olomouc, ubytujte se právě u nás.20140911_094411

Informační oznámení poplatníka
Ing. Miloslav Šebesta, IČ. 02181657

Podle Zákona číslo 112 Sb. o evidenci tržeb ze dne 16. března 2016 je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Tržba evidována v běžném režimu.

Ochrana osobních údajů