Zde je naše kniha přání a stížností. Abychom mohli zlepšovat poskytované služby a abyste se u nás příště cítili co nejlépe, je pro nás velice důležité, když nám sdělíte Váš názor. Napište nám prosím, co se Vám u nás nelíbilo, nebo naopak s čím jste byli spokojeni, co bychom měli vylepšit či změnit. Věřte, že Vašeho názoru si velice vážíme, a že je pro nás opravdu důležitý.

Napiště nový záznam do knihy návštěv

 
 
 
 
 
 
 

Fields marked with * are obligatory.
Your E-mail address wil not be published.
For security reasons we save the ip address 54.224.4.231.
It might be that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve our right to edit, delete, or not publish entries.
Jolana Ožanová z místa Ostrava napsal(a) dne 30.5.2015 at 18:03:
V Olomouci máme školící středisko zaměstnavatele a byla jsem ubytovaná v různých místních hotelích a musím říct, že toto byla jedna z nejlepších zkušeností. Pokoje jsou stále čisté a voňavé, snídaně vydatné, personál moc příjemný. Rozhodně budu doporučovat známým a kolegům z práce. Děkuji, ráda se zase ubytuji u Vás.
irena z místa olomouc napsal(a) dne 20.4.2015 at 13:50:
Chtela bych vam podekovat za prijemny' pobyt a velmi dobre sluzby co vas hotel nabizi . Ochotny persona'l ,vsem vrele doporucuji .
Honza Opálka napsal(a) dne 6.4.2015 at 22:34:
Hotelové pokoje jsou prostorné a čisté. Personál je vstříný a ochotný. Recepce je otevřená 24 hodin denně, což je velká výhoda. Hotel doporučuji.
Hendrychovi napsal(a) dne 31.10.2014 at 19:29:
Hotel můžeme každému vřele doporučit. Ochotný a milý personál, ubytování na vysoké úrovni a bohaté snídaně, do centra kousek. Až příště navštívíme Olomouc, určitě se rádi ubytujeme právě zde.
Jirka Vitek napsal(a) dne 9.7.2014 at 8:15:
Odpovídající kvalita, vstřícné a profesionální služby. Doporučuji.
Letní škola Katedry history FF UP napsal(a) dne 7.7.2014 at 15:02:
Touto cestou bychom Vám rádi poděkovali za vstřícné a profesionální služby, které Váš hotel nabízí. Nedávno jsme zde ubytovali účastníky Letní školy Katedry historie FF UP a jak celý pobyt, tak i spolupráce s personálem hotelu byly vynikající.

S poděkováním organizátorky LŠ KHI FF UP
Iveta Hlubinková napsal(a) dne 7.7.2014 at 9:25:
Po několikatetých velmi dobrých zkušenostech se službami v hotelu Best jsme se rozhodli poděkovat Vám touto cestou za vstřícné a profesionální služby, které poskytujete našim skupinám u Vás několikrát do roka ubytovaným. Jedná se převážně o skupiny ze zahraničí, o to více nás těší, že hostům dokážete připravit příjemné prostředí pro pobyt v Olomouci. Děkujeme a těšíme se na další spolupráci.
Organizátoři mezinárodního festivalu Svátky písní Olomouc
Bohuslav Jareš napsal(a) dne 4.7.2014 at 12:41:
Chtěl bych touto cestou poděkovat přívětivému a usměvavému personálu hotelu. Vyšel nám vstříc ve všech našich požadavcích. Je to dobrý pocit, když víte, že se můžete spolehnout na to, že Vaše požadavky budou bez komlikací splněny.
Děkujeme a těšíme se na další spolupráci.
Okresní fotbalový svaz Olomouc
rodina M. napsal(a) dne 1.7.2014 at 4:55:
Mnohokráte děkujeme za perfektní služby ve Vašem hotelu. Kladně hodnotím především usměvavé a ochotné slečny v recepci, čisťoučký a prostorný pokoj se vším, po čem člověk touží, a výbornou snídani. Velmi rádi se k Vám vrátíme, neboť jsme byli maximálně spokojeni!
Miroslav Zeman napsal(a) dne 26.6.2014 at 15:27:
Nedávno jsem byl pracovně ubytovaný v tomto Hotelu Best..Přijeli jsme tenkrát pozdě v noci.Při příjezdu na hotel jsem byl mile překvapen,když ve 2 ráno nám otevřela slečna recepční a ubytovala nás v těchto ranních hodinách..(Né všude,kde jezdím tomu tak je)..Protože jsme byli cestou docela vyřízeni,byli jsme překvapeni sortimentem,který nabízejí na recepci,,neváhali jsme a využili jsme osvěžení v podobě několika druhů alko i nealko nápojů.Což nás velmi potěšilo...Protože jsme byli ale unavený,šli jsme si hned lehnout,,protože jsme brzo vstávali..Pokoje byli čisté,vše tak jak si představuji,že by měl hotel vypadat a fungovat...Pokoje jsou vybaveny celkem dobře,,,pro nás byla nejdůležitější Wifi,kterou nabízí hotel zdarma v ceně ubytování.Celých těch 10 dní jsem se cítil dobře a díky kvalitnímu personálu nemám jedinou věc,,kterou bych mohl hotelu vytknout.Z tohoto hotelu si odvážím jen samé krásné vzpomínky o které se podělím se svými přáteli,,aby i oni věděli,kde se dá ubytovat v okolí Olomouce a nebudou litovat...Tímto bych chtěl poděkovat všem lidem,kteří se o nás celou tu dobu tak krásně starali a slibuji,,že další cesta v okolí Olomouce bude právě na váš hotel..Ještě jednou vám děkuji.S pozdravem krásného dne přeje Zeman.
Alena Hlávková napsal(a) dne 23.6.2014 at 16:40:
V tomto hotelu jsem byla ubytována již několikrát během tří let. Z počátku jsem vyzkoušela nejprve jiná ubytování při svých návštěvách Olomouce, ale když jsem vyzkoušela hotel Garni , tak nikam jinam již nechodím. Skvělé umístění hotelu není jeho jediná výhoda . Vždy jsem se setkala s výborným přístupem na recepci, ochota , milé jednání . Pokoje vždy připravené, čisté, moderní vybavení , s každou moji návštěvou zjišťuji nové a nové vylepšení. Doporučuji zájemcům o ubytování bez výhrad.
CK Onitrans napsal(a) dne 29.4.2014 at 7:20:
Dobry den,
boli sme so skupinou vo Vasom hoteli a sme velmi spokojni so sluzbami personalu, prijemne prostredie hotela, cistota, bohate ranajky, vyborna poloha hotela
Prajeme vela spokojnych klientov
Ck Onitrans
Kateřina napsal(a) dne 7.4.2014 at 7:51:
Dobrý den,
byli jsme v Olomouci na konferenci. Ubytování a celková atmosféra hotelu nás nadchla. Pohotový a usměvavý personál, příjemné prostředí. Úžasné je, jaký kousek je to do centra města.
Byli jsme maximálně spokojeni, příště přijedeme na dovolenou i s naším pejskem.
Kateřina
Ivan napsal(a) dne 7.4.2014 at 4:09:
Spokojenost, čistý pokoj, bohatá snídaně. Určitě se do hotelu Best vrátím.
Jirka napsal(a) dne 3.4.2014 at 9:30:
Pěkný čistý hotel s příjemnou a usměvavou recepční. Do centra kousek a cena přijatelná. Doporučuji.
Informační oznámení poplatníka
Ing. Miloslav Šebesta, IČ. 02181657

Podle Zákona číslo 112 Sb. o evidenci tržeb ze dne 16. března 2016 je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Tržba evidována v běžném režimu.